ماری جوانا چیست؟

تبلیغات

اعتیاد

وبلاگ-کد لوگو و بنر

ماری جوانا چیست؟

 سلام دوستان علیرغم تکراری بودن این مطلب بازهم لازم شد مطلبی در این مورد بگذارم  لطفا در ادامه مطلب بخونین 



مصرف ماده خطرناک گل در داراز مدت به دلیل صنعتی شدن آن باعث نازایی می‌شود.

مصرف ماده خطرناک گل در داراز مدت به دلیل صنعتی شدن آن باعث نازایی می‌شود.



مد شدن مخدری به نام گل

ماده‌ای به عنوان "گُل" توسط جوانان به منظور تفریح مصرف می‌شود که در اصل گلها و سرشاخه‌های گیاه شاهدانه هستند.

 



علائم اعتیاد به مواد مخدرسنتی و صنعتی چه تفاوتی دارند؟

مواد مخدر سنتی دارای علائم «خماری» یا محرومیت از مواد هستند درحالی که مواد محرک صنعتی معمولا مدت های طولانی و حتی تا یک ماه پس از آخرین مصرف، علائم محرومیت از مواد یا «خماری» بروز می کند.



مرگ شیشه ای



کودکان قربانیان نشئگی مادران معتاد



گفتگوی جالب با یک معتاد شیشه ای



دانستنی های مخدر های ایرانی وخارجی



تأثیر مواد مخدر و محرک بر دهان و دندان



محرک ها

محرك ها

اين گروه از داروها به عنوان محرك، ايجاد كننده هيجان و انرژي است و موجب تحريك فعاليت سلسله مركزي اعصاب مي گردد. اين داروها معمولا براي افزايش هشياري، ايجاد تحمل زياد براي بيدار ماندن به مدتي طولاني، جهت كاهش اشتها و ايجاد احساس نشاط به كار مي رود. اين گروه داروها در پزشكي مصرف محدودي دارند.

محرك ها مي توانند ايجاد وابستگي شديد رواني كنند. به طور مثال وابستگي كه به وسيله (كراك) ايجاد مي شود، سريع ترين و قوي ترين وابستگي است كه معتاد حتي نمي تواند براي مدت كوتاهي آن را كنار بگذارد و بايد مرتبا در حال استعمال آن باشد. مشهورترين مواد و تركيبات اعتياد آور اين گروه، آمفتامين ها و فرآورده هاي كوكا است.



کتامین



شیشه



نشانه های مصرف شیشه



آمفتامین ...جادوی سربازان رایش



مخدر اسپایس

مخدر "اسپایس" 
 
شاید بتوان تاثیر "اسپایس" را ۲۰۰ برابر ماری جوانا ارزیابی کرد. مصرف بیش از حد آن باعث نارسایی تنفسی، کما و تشنج، ضربان قلب کند و فشار خون پایین و ایست قلبی و مرگ می شود.


عامل نشاط یا سبب مرگ



طاعون عصر حاضر



اکستاسی .اکس



جوینت چیست؟



ماده مخدرb t



مشهور ترین مواد توهم زا

به گروهي از مواد اطلاق ميشود که مهمترين اثر آنها ايجاد تغييرات اساسي در حالات رواني رفتاري مشخص بويژه ايجاد توهم و اوهام بصري و اختلالات حواسي است . بيش از 100 ماده توهم زاي مختلف با ساختارهاي متفاوت مولکولي شناخته شده است .
 



داروهای روان گردان



اختلالات وابسته به مواد توهم زا



توهم زاها چه موادی هستند؟



داروهای روان گردان



دیوانگی و جنون شیشه!!!!



ماده مخدر تسبیح



ماری جوانا چیست؟

  ماری‌جوانا یا گِراس برگِ خشکِ گیاه شاه‌دانه که از آن به عنوان دارویی روان‌گردان استفاده می‌شود از گیاه شاه‌دانه علاوه بر ماری‌جوانا مواد دیگری نظیر حشیشو روغن حشیش نیز بدست می‌آید. تتراهیدروکانابینول‌ها ترکیب موثر



معجون بیرجندی چیست؟

معجون بیرجندی یا کلوچه لوز یا کلوچه معجون یا کلوچه فریب نوعی ماده مخدر توهم‌زای (شیرینی خوراکی



کراک چیست؟

علائمی چون بی‌قراری ، اسهال ، درد استخوان و عضلات ، استفراغ ، بی‌خوابی و حرکات غیر ارادی در پاها معمولا چند ساعت پس از آخرین مصرف کراک نمایان می‌شوند
در یکی دو سال گذشته نام ماده مخدر جدیدی در رسانه‌ها و توده‌های مردم برده می‌شود که کرا ک نام دارد . بررسی‌های انجام شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر نشان می‌دهد که این ماده همان هرویین است که به شکل خالص تر و به صورت فشرده در آمده و در بازار خرید و فروش می‌شود
به گزارش «جهان»، روش مصرف این نوع هرویین تدخین و دود کردن است. این ماده فوق‌العاده اعتیاد آور است و قدرت اعتیاد آوری آن از هرویین معمولی که به صورت پودر است ، تا چند برابر بیشتر است.
از آنجا که کراک شکل خالص تر هرویین است ، لذا آثار آن همانند پودر هرویین ولی با شدت بیشتر است.
شدت این حالت بستگی دارد که چه مقدار کراک مصرف شود و با چه سرعتی این ماده به مغز برسد . در واقع یکی از دلایل اعتیاد آوری بسیار زیاد هرویین و کراک این است که خیلی زود به مغز می‌رسد.



کوکایین



حشیش

حشیش ماده‌ای‌ست که از صمغ گیاه شاهدانه به دست می‌آید.[۱] تفاوت حشیش با ماری‌جوانا در این است که ماری‌جوانا از برگ و گل خشک شدهٔ گیاه شاه‌دانه حاصل می‌شود.[۲]

ترکیبات مؤثر در حشیش کمابیش همان ترکیبات سایر قسمت‌های گیاه شاهدانه با خلوص بالاتر است. برگ و جوانه این



ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.